Splošni prodajni pogoji spletne trgovine Jasna so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in Zakonom o varstvu osebnih podatkov in določajo delovanje spletne trgovine Jasna ter urejajo poslovanje med spletne trgovine Jasna in kupcem.
Informacije o naročilih, dostavi in reklamacijah v zvezi s spletnimi nakupi
Pomoč pri spletnem nakupu
Vse cene so v evrih in podjetje je davčni zavezanec. Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini Jasna. Redne cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V primeru, da je podatek o ceni napačen oziroma v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa, hkrati pa se trudi poiskati rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu preko spletne trgovine Jasna in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.
Uporaba kode za popust:
V kolikor potrebujete pomoč pri oddaji naročila nas lahko pokličete na telefon: 041 614 611 , ali pošljete e-sporočilo na naslov info@Jasna.si .
Prejeta naročila preko spleta lahko brez dodatnih stroškov prekličete do prejema elektronskega sporočila "Pošiljka oddana dostavni službi". Obvestilo o preklicu naročila je možno po elektronski pošti info@trgovina-jasna.si . V zadevo elektronskega sporočila navedite "Preklic naročila", v sporočilu pa navedite ime in priimek ter številko naročila.
Po oddaji naročila po povzetju lahko spremembe naročila posredujete po elektronski pošti na naslov info@trgovina-jasna.si in posredujete sledeče podatke:
Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe Jasna, spletna trgovina, Mali Bakovci 64, 9000 Murska Sobota. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@trgovina-jasna.si ali po telefonu 041 614 611 od ponedeljka do petka od 9:00 do 15:00 in ob sobotah od 9:00 do 14:00.
Provizija poštne nakaznice je brezplačna.
Postopek nakupa je enak, kot za ostale izdelke. Na blagajni v zavihku Način plačila označite Predračun. V svoj elektronski predal boste prejeli podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenco oziroma sklic in namen plačila. V tem primeru boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec) na banki, pošti ali preko svoje spletne banke (Klik, Bank@Net, Abanet, Banka IN, Link, Addiko EBank…).
Po opravljenem plačilu nam lahko zaradi hitrejše obravnave naročila na naslov info@trgovina-jasna.si pošljete potrdilo o plačilu. Prejeti predračun je potrebno poravnati najkasneje v 5 delovnih dneh, v nasprotnem bomo naročilo preklicali.
Plača se preko Stripe profila.
Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije. Kupljeno blago je dobavljivo običajno v od 2 do 7 delovnih dneh, če ni drugače označeno. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas pošiljanja podaljša, zato vas prosimo za razumevanje. V primeru, da naročila zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo dostaviti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.
V spletni trgovini Jasna želimo ugoditi vsem kupcem, zato kupljeno blago dostavimo kamorkoli v Sloveniji. Če vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v poslovalnicah BigBang, Petrol, OMV in GLS paketomatih. V kolikor želite, da vas s strani GLS o dostavi obvestijo preko telefona, nam to posebej sporočite na naslov info@trgovina-jasna.si . Dostava blaga v tujino je možna izključno na podlagi medsebojnega individualnega dogovora ob vnaprej definirani lokaciji in izračunanih stroških pošiljanja. V tem primeru nam preko e-pošte na naslov info@trgovina-jasna.si pošljite vaše podatke in željene izdelke s količino, da vam pripravimo predračun.
Ob spletnem nakupu v vrednosti 100,00 € ali več vam kupljeno blago (z izjemo posebej označenih izdelkov) dostavimo brezplačno. Za nakupe do 100,00 € obračunamo znesek pošiljanja v višini 3,50 €. Navedeni pogoji dostave veljajo le pri nakupu v spletni trgovini Jasna za področje Slovenije.
V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko uredite preko e-pošte z nedvoumno izjavo, ki jo lahko pošljete na e-pošti naslov info@trgovina-jasna.si ali z nedvoumno ustno izjavo preko telefona 041 614 611 od ponedeljka do petka od 9:00 do 16:00 in ob sobotah od 9:00 do 14:00. 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.
Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopate, morate blago vrniti spletni trgovini Jasna v 14 dneh po poslanem obvestilu ali izjavi, da odstopate od pogodbe. Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen v primeru plačila s kartico, če še ni bila bremenjena.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail info@trgovina-jasna.si
Obvestilo o odstopu lahko predložite z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik. Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Pogoje si lahko preberete na: https://trgovina-jasna.si/splosni-pogoji
Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo obrazec_za_vracilo_blaga.pdf
Poleg blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa. Stroške pošiljanja krijete sami.
Poleg blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa. Stroški pošiljanja so brezplačni.
Na vašo željo vam lahko blago zamenjamo za drugo ali pa vam vrnemo kupnino.
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj izdelka jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca.
Čas, v katerem dobavitelj kupcu zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.
Popravila na domu zaradi zahtevnosti in neprenosljivosti sodobne servisne opreme ter razpoložljivosti rezervnih delov niso mogoča.
Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka v okvari brez mnenja pooblaščenega servisa.
V spletni trgovini Jasna se zavedamo pomembnosti reklamacij, zato se trudimo, da jih rešimo v najkrajšem možnem času in v obojestransko zadovoljstvo, vsekakor pa skladno z zakonsko veljavnimi določili.
V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:
Primernost izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnosti blaga s strani dobavitelja ali spletne trgovine Jasna.
Stvarno napako lahko uveljavljate z natančnim opisom napake, omogočenim pregledom izdelka in obvestilom na elektronski naslov info@trgovina-jasna.si . Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti od izročitve, ne odgovarjamo.
Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka bomo bodisi:
V kolikor obstoj napake na izdelku ni sporen, vam bomo čimprej, vendar najkasneje v roku osmih dni ugodili. V primeru spora glede obstoja napake pa vam bomo najkasneje v osmih dneh pisno odgovorili.
Pogoje si lahko preberete na: https://trgovina-jasna.si/splosni-pogoji
Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani izključno s strani podjetja Jasna, spletna trgovina. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne trgovine Jasna za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila ter v primeru upravičenosti in posebnih akcij, posredovanje kupona za unovčevanje.
Če želite ukiniti vašo registracijo v "Mojem računu", to sporočite na elektronski naslov xxx. Za preverjanje pristnosti podatkov, vas bomo kontaktirali in vam dokončno potrdili ukinitev vaše registracije. Zahtevek za ukinitev registracije mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. V roku 15 dni od prejema vaše zahteve za ukinitev registracije, bomo zbrisali vaše osebne podatke in vas o tem tudi obvestili.
Spletna trgovina Jasna, spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih. V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko 041 614 611 pošljite elektronsko sporočilo na info@trgovina-jasna.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Spletna trgovina Jasna, ne priznava nobenega izvajalca za izvensodno reševanje potrošniških napak.
Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje. S klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL. Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko - Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList.